t. +31 (0)162 69 21 48

Kwaliteit verder optimaliseren, dat kan samen met jou

Bianca Schmaal • apr. 07, 2023

Kwaliteit verder optimaliseren door effectiviteitsmeting

Wij vinden het belangrijk om de kwaliteit van onze zorgverlening te verbeteren en daar hebben we je hulp bij nodig! Ontvang je een uitnodiging om deel te nemen aan effectiviteitsmeting? Vul dan de PREM-vragenlijst in. Met deze vragenlijst krijgen we inzicht in je ervaringen met de zorg die je van ons hebt ontvangen en kunnen we onze dienstverlening verbeteren.


PREM?

PREM staat voor "Patient Reported Experience Measure" en betekent letterlijk vertaald "Ervaringsmeting gerapporteerd door de patiënt". In deze praktijk gebeurt dit door een vragenlijst aan de cliënten voor te leggen om zo de ervaringen met zorg te meten, zoals de communicatie, de wachttijd, de informatievoorziening en de kwaliteit van de zorg.


De zorg die je verdient

Door het invullen van de PREM-vragenlijst draag je bij aan betere zorg voor jezelf en voor anderen. Je feedback helpt ons namelijk om onze zorgverlening af te stemmen op je behoeften en wensen. Zo kunnen we samen ervoor zorgen dat je de best mogelijke zorg krijgt die bij je past, de zorg die je verdient. 


Je bijdrage heeft effect op de gehele (complementaire) gezondheidszorg

Daarnaast help je met je deelname aan de PREM-meting het verbeteren van de kwaliteit van de zorg in het algemeen. Je feedback kan ons helpen om de zorg voor alle cliënten te verbeteren en bij te dragen aan een betere (complementaire) gezondheidszorg voor iedereen. Kortom, door deel te nemen aan de PREM-meting draag je niet alleen bij aan de verbetering van de zorg die je zelf ontvangt, maar ook aan de verbetering van de zorg voor alle cliënten. Je mening telt en wij waarderen je deelname zeer

Kost slechts enkele minuten van je tijd

Het invullen van de PREM-vragenlijst is eenvoudig en kost slechts enkele minuten van je tijd. Je antwoorden worden volledig anoniem verwerkt en je privacy wordt hierbij gewaarborgd. Je antwoorden worden alleen gebruikt voor interne evaluatiedoeleinden en om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren. 


Wil je bijdragen aan betere zorg

Vul dan de PREM-vragenlijst in zodra je hiervoor de uitnodiging ontvangt en help ons om onze zorg nog beter af te stemmen op je behoeften en wensen.En als je wilt, kun je je ervaringen ook delen op Zorgkaart Nederland.


Privacy
Hoe je privacy wordt geborgd vind je terug in de
privacyverklaring.


door Bianca Schmaal 08 jan., 2024
Wat hebben de privacyverklaring en klachtenprocedure met elkaar te maken?
door Bianca Schmaal 18 dec., 2023
Vergoeding van complementaire zorg door zorgverzekeraars
Online afspraak maken
door Bianca Schmaal 03 nov., 2023
Gemakkelijk zelf afspraken inplannen en toegang tot je cliëntendossier
door Bianca Schmaal 29 dec., 2022
Zilveren Kruis, De Friesland en FBTO kiezen voor kwaliteit
nu ook mogelijk, consult via beeldbellen
door Bianca Schmaal 20 feb., 2000
Het is nu ook mogelijk om een afspraak te maken voor een beeldbelgesprek.
Meer posts
Share by: